شبکه های اجتماعی

  • بله
  • اینستاگرام
  • تلگرام
خبر فوری

ضمیمه «تحقیق و توسعه» گزارش بودجه ۲۰۲۱ اتریش

  • اروپا
  • اخبار
17 شهریور 1401
۰ دیدگاه

هزینه های دولت برای حوزه «تحقیق و توسعه» در بودجه فدرال اتریش برای سال ۲۰۲۱ از ۳۱۸۹ میلیون یورو در سال ۲۰۲۰ به ۳۴۵۹ به میزان ۸.۵% افزایش داشته است.

با اجرائی شدن «قانون تأمین مالی تحقیقات» از ژانویه ۲۰۲۱ ضمانت و امنیت تأمین مالی و برنامه ریزی بلندمدت تحقیقات به صورت حقوقی محقق می شود.

برای دانشگاه ها ۱.۲ میلیارد یورو بودجه مکمل درنظر گرفته شده است تا میزان حمایت های دولتی برای دانشگاهها به ۱۲.۳ میلیارد یورو برای دوره سه ساله برسد.

به منظور حمایت از تحقیقات بنیادین به نهادهای حامی تحقیقات بویژه «صندوق حمایت از تحقیقات علمی» (FWF)، آکادمی علوم اتریش (ÖAW) و «مؤسسه علم و فناوری اتریش» (ISTA)، مؤسسه تبادلات علمی-آموزشی اتریش (OeAD)، «جامعه لودویگ بولتزمن» (LBG) مجموعاً ۱۰۱ میلیون یورو بودجه تکمیلی اعطا می شود.

برای پروژه های نوآوری و تحقیقاتی که استفاده بهینه از منابع، مصرف کمتر انرژی و کاهش تولید دی اکسید کربن را ممکن می سازند، از سوی دولت فدرال ۱۰۰ میلیون یورو بودجه تشویقی برای سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است.

شرکت های اتریشی برای نخستین بار در (IPCEI) (Important Projects of Common European Interes) مرتبط با باتری و میکروالکترونیک مشارکت خواهند داشت. در این زمینه بودجه حمایتی ۱۱۸.۵ میلیون یورویی به پروژه های مربوط به تحقیقات با بیشترین نوآوری اختصاص خواهد یافت. برای دریافت ضمیمه گزارش بودجه در خصوص «تحقیق و توسعه»، منبع خبر را مشاهده کنید.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب