شبکه های اجتماعی

  • بله
  • اینستاگرام
  • تلگرام
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
خبر فوری

«شب درازِ تحقیقات» در اتریش (LNF2020)

  • اروپا
  • اخبار
18 شهریور 1401
۰ دیدگاه

هر دو سال یک بار در یک شب مشخص، برنامه ای تحت عنوان «شب دراز تحقیقات» در اتریش برگزار می شود. در یک فرصت چند ساعته، مؤسسات تحقیقاتی مختلف و سیاست مدارن حوزه تحقیقات و فناوری و نمایندگانی از ایالت های ۹ گانه در «ایستگاه»های مختلف در شهرهایی مانند گراتس، وین و یا زالتسبورگ، به ارائه آخرین دستاوردهای تحقیقاتی کشور اتریش می پردازند.

«شب دراز تحقیقات ۲۰۲۰» در سال ۲۰۲۰ برای اولین بار و بدلیل شرایط کرونا به صورت آنلاین و با شعار «Digital Tranformation» در حال انجام است.

این رویداد اگرچه در تاریخ ۹ اکتبر ۲۰۲۰ انجام شد، اما ارائه های انجام شده تا پایان سال ۲۰۲۰ در دسترس قرار دارند. مزیت برگزاری این رویداد به صورت آنلاین این است که اکنون نه تنها همه مردم اتریش، بلکه همه علاقه مندان به آشنایی با فضای تحقیقاتی اتریش می توانند از بیش از ۵۰۰ ارائه مختلف به شکل های های خلاقانه متفاوت (کلیپ ویدئوئی، سخنرانی، خلاصه پژوهشی و یا تلفیقی از آنها) آگاهی کسب کنند. نه تنها تعداد پروژه ها بیشتر شده است، بلکه دسترسی و مشاهده آنها نیز به راحتی امکانپذیر است.

در ماشین جستجویی پیشرفته و همچنین نقشه ای تعاملی امکان انتخاب ایالت، یکی از ۱۲ حیطه اصلی علمی-تحقیقاتی و همچنین نوع ارائه وجود دارد. هر یک از ارائه دهندگان علاوه بر توضیحات کوتاه در خصوص پروژه به صورت کتبی، ویدئو و عکس های مختلفی از مراحل مختلف از پروژه علمی تحقیقاتی متلق به خود بارگذاری کرده اند که به راحتی در دسترس و قابل مشاهده است. در منبع خبر می توانید پروژه ها و مشاهدات را جستجو کنید.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب