شبکه های اجتماعی

  • بله
  • اینستاگرام
  • تلگرام
خبر فوری

برندگان جایزه نوآوری ۲۰۲۰ ایالت اُبِراوسترایش

  • اروپا
  • اخبار
18 شهریور 1401
۰ دیدگاه

نوآورترین شرکت کوچک و متوسط: فناوری جدید برای بهبود تراز فشار صوت و دوربین های صوتی

شرکت Seven Bel GmbH با پروژه «تجسم صوت» توانسته است با تولید فناوری جدیدی در دوربین های صوتی علاوه بر تولید عکس هایی با کیفیت بالاتر، کاهش وزن دوربین به کمتر از یک کیلوگرم و هزینه تمام شده بسیار پایین تر را محقق سازد. تولید نرم افزار و فرایندهای تجسم موج های صوتی بویژه فناوری های بهبود تراز فشار صوت (SPL) از مهمترین حیطه های فعالیت این شرکت نوآور در اُبِراوسترایش می باشد. اطلاعات بیشتر درخصوص این شرکت در وب سایت (https://www.sevenbel.com/en/) قابل مشاهده است.

نوآور ترین شرکت بزرگ: تاکسی پرنده تمام خودکار

برنده بخش «شرکت های بزرگ» شرکت «FACC Operations GmbH» با پروژه «Urban Air Mobility – Mobilität der Zukunft» است. این شرکت توانسته است با فناوری های نوآورانه به تولید یک دستگاه پرنده تمام خودکار جابجایی افراد/اجناس دست یابد. نام این دستگاه EHang 216 است. تاکسی های پرنده و استفاده از فضای آسمان برای حمل و نقل و جابجایی «بُعد سوم» مشکلات حمل و نقل و رفت و آمد در شهرهای بزرگ را حل می کنند. جایجایی افراد، اجناس، نیروهای امدادی و دارو از دیگر کاربردهای اینگونه خودروهای پرنده است. شرکت FACC شهرتی جهانی دارد و در حیطه صنایع هوافضا فعالیت می کند. اطلاعات بیشتر در خصوص این شرکت اتریشی در اُبِراوسترایش را در وب سایت (https://www.facc.com/Technology) این شرکت مشاهده کنید.

نوآورترین مرکز تحقیقاتی: الکترونیک و رباتیک زیست‌فروسایش‌پذیر- تولید ربات زیست فروسایش پذیر با پوست دارای حس لامسه

جایزه بخش «مراکز تحقیقاتی» به گروه علمی « فیزیک ماده چگال نرم » در دانشگاه JKU شهر لینس برای پروژه ای تحت عنوان «الکترونیک و رباتیک زیست‌فروسایش‌پذیر – آینده ای هوشمند توأم با توسعه پایدار» تعلق گرفت. در این پروژه مواد زیستی ژلاتینی کشسانی که علاوه بر زیست‌فروسایی بالا دارای دوام و پایداری بالاست، تولید شده است. یکی دیگر از عناصر مهم این پروژه ساخت ربات زیست فروسایش پذیر با پوست دارای حس لامسه است. پس از گام اول که در این پروژه به مرحله نهایی رسیده است، تولید مواد ژلاتینی زیستی با مقاومت بالاتر و ساخت ربات های پیچیده تر با پوست دارای حس لامسه می تواند وارد مرحله تولید صنعتی شود. اطلاعت بیشتر در خصوص گروه علمی فیزیک دانشگاه JKU را در وب سایت (https://bit.ly/2URAqQu) این دانشگاه مشاهده کنید.

فناوری رادیکال: فناوری کندوپاس در پوشش دهی سطح توربین های هواپیما

شرکت «Miba AG» توانست با پروژه «فناوری کندوپاس میبا (Miba Sputter Technologie)» جایزه بخش «نوآوری رادیکال» را کسب کند. از طریق این فناوری توربین های هواپیما ۱۵% سوخت کمتری مصرف می کنند و به صورت محسوسی کم صداتر. فناوری پوشش دهی سطح توربین های هواپیما را کارآمدتر، کم صداتر و دوستار محیط زیست می کند. اطلاعات بیشتر در خصوص پروژه ها و تولیدات شرکت Miba در وب سایت (https://www.miba.com/de/) این شرکت مشاهده کنید.

مدل کسب و کار نوآورانه: الگوریتمی برای خبررسانی هوشمند

جایزه بخش «مدل کسب و کار نوآورانه» به شرکت «Newsadoo» برای پروژه « Newsadoo» تعلق گرفت. با استفاده از الگوریتم های خبررسانی هوشمند و شفاف، این شرکت توانسته است برای مشتریان و مصرف کنندگان محتواهای خبری را به شیوه ای نوآورانه ارائه دهد. با استفاده از این نرم افزار به صورت هوشمند و خودکار در زمینه نوع محتوا برای شخص کاربر تصمیم گیری میشود. برای تولید این الگوریتم شرکت «Newsadoo» (https://newsadoo.com/) با شرکت های SCCH, der RISC Software GmbH و Cloudflight همکاری داشته است.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب