شبکه های اجتماعی

  • بله
  • اینستاگرام
  • تلگرام
پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
خبر فوری

سرمایه‌گذاری ابَرشرکت روی هندوستان در بهره‌مندی از تجهیزات الکتریکی

  • هند
23 شهریور 1401
۰ دیدگاه

مدیرعامل شرکت روی هندوستان (Hindustan Zinc) اعلام کرد حدود یک میلیارد دلار در جایگزینی تجهیزات و وسایل نقلیه‌ی دیزلی خود با تجهیزات و خودروهای الکتریکی، سرمایه‌گذاری می‌کند و تجهیزات خود را ظرف ۵ سال در هشت معدن، با مدل‌های برقی باتری‌دار جایگزین خواهد کرد. در همین راستا، این شرکت توافق‌نامه‌ای را با یک شرکت فنلاندی برای تجهیزات باتری‌دار در خطوط معدن زیرزمینی امضا کرد و قرار است در مرحله‌ی اول، سه دستگاه از وسایل نقلیه‌ی الکتریکی مخصوص معادن زیرزمینی تولیدی این شرکت را مورد استفاده قرار دهد. گفتنی است در ابتدای سال جاری نیز شرکت روی هندوستان با یک ابرشرکت سوئدی تفاهم‌نامه‌ای امضا کرد تا ناوگان دیگری از وسایل نقلیه الکتریکی باتری‌دار را در معادن زیرزمینی خود استفاده کند. طبق اعلام مدیران شرکت هندی، همکاری و مشارکت با شرکت سوئدی برای تجهیزات پشتیبانی است. این موارد نشان‌دهنده‌ی عزم جدی هند در استفاده و بهره‌مندی از تجهیزات و وسایل‌نقلیه‌ی هوشمند و برقی مورد کاربرد در حفاری و صنایع معدنی است.

📢 کد خبر: ۲۰۲۱۰۷۳۰-۲۲۵
کانال علم، فناوری و نوآوری در هند
https://t.me/IndiaSciTech
ble.ir/indiantech

https://m.economictimes.com/industry/renewables/hindustan-zinc-to-invest-1-billion-to-replace-diesel-vehicles-with-battery-evs/articleshow/84886689.cms
علم و فناوری هند: «توجه ویژه دولت هند به بحث امنیت سایبری»

وزارت الکترونیک و‌ فناوری اطلاعات‌ هند، جهت تقویت امنیت سایبری کشور در سال جاری، حدود ۵۴ میلیون دلار اختصاص داده است. علی‌رغم رشد ۳۵ درصدی این مبلغ نسبت به سال گذشته، این رقم تنها حدود ۴ درصد از کل بودجه این وزارتخانه است. شایان ذکر است این رقم برای سال ۲۰۲۰ و ۲۰۱۹ به ترتیب حدود ۴۰ و ۲۱ میلیون دلار بود. این تصمیم در پی افزایش حملات سایبری در هند طی دو‌ سال گذشته صورت گرفت.‌ در نیمه نخست سال جاری، بیش از ۶۰۰ هزار حمله سایبری توسط تیم واکنش سریع به حوادث رایانه‌ای هند (IN-CERT) شناسایی شد که بسیاری از آن‌ها طی ماه‌های اخیر، زیرساخت‌های کلیدی کشور را هدف قرار داده بودند. در این راستا دولت راهکارهای کلانی را در هفده بند، جهت ارتقای امنیت سایبری کشور تدوین و اجرایی کرده است.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب