شبکه های اجتماعی

  • بله
  • اینستاگرام
  • تلگرام
سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
خبر فوری

طرح حمایتی KMU DIGITAL

  • اروپا
  • اخبار
18 شهریور 1401
۰ دیدگاه

۹۹.۶% از شرکت های فعال در اتریش، شرکت های کوچک و متوسط هستند. از هر ۱۰ شغل در اتریش حدود ۷ فرصت شغلی مربوط به فعالیت این نوع شرکت هاست. در صورت بی توجهی این شرکت ها به روندجهانی حال حاضر «دیجیتالی شدن»، اقتصاد اتریش ضربه سختی خواهد خورد.

به منظورحمایت از فرایند دیجیتالی شدن این شرکت ها،برنامه ویژه KMU DIGITAL طراحی و به اجرا درآمده است. این برنامه مشترکاً از سوی «وزارت فدرال دیجیتالی شدن و جایگاه اقتصادی» (BMDW) و «اتاق اقتصادی اتریش» (WKO) حمایت می شود. «خدمات اقتصادی اتریش» (aws) و «آژانس دیجیتالی شدن» (DIA) نیز به عنوان مجری فنی این طرح، با بخش دولتی همکاری می کنند.

شرکت های کوچک و متوسط می توانند با درخواست حمایت های طرح KMU DIGITAL در دو ماژول اصلی«مشاوره» (همراهی در تدوین راهبرد و ایجاد راهکارهای دیجیتالی شدن) و «اجرا» (اجرای یک پروژه دیجیتالی شدن در شرکت) به ترتیب از سقف حمایتی ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ یورویی بهره مند شوند. در این برنامه به عنوان مثال مشاروان خبره دیجیتالی شدن در زمینه مسائل امنیتی فناوری اطلاعات بویژه سرقت اطلاعات برای مشاوره و یا اجرای پروژه های دیجیتالی شدن به شرکت های درخواست کننده مراجعه می کنند.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب